Day 2. [june]

2. june 2014 at 14:42 | Violet. |  + D A Y B O O K +
Raňajky: biely jogurt s müsli (130 kcal)
Desiata: nič
Obed: varená brokolica so strúhankou, müsli, kúsok pizze (300 kcal)
Olovrant: nič
Večera: nič
Tekutiny: citrónový čaj, zelený čaj, voda

(do konca diéty zostáva len: 21 dní)
Dnešná hranica: 200 kcal
Zjedla som: 430 kcal

Váha: 54,8 kg
Pohyb: bicyklovanie (5 km), 2x Cardio Kickbox, Cardio Workout, HIT Cardio
Stav: Keď som sa dnes vrátila zo školy, mala som tak strašný pocit hladu, že sa to nedalo vydržať a zožrala som všetko, na čo mi padol pohľad od pizze po müsli, a to som si na obed pôvodne mala dať len brokolicu! Som zo seba sklamaná, na druhej strane som si to ale včas uvedomila a navýšila pohyb, takže som odhodlaná pokračovať.

Už nedodržiavam ABC diétu tak prísne ako predtým! Mám ju tu na motiváciu, snažím sa držať okolo dennej hranice, výkyv si môžem dovoliť ± 200 kcal.
 


Comments

1 skinnyneverdie | Web | 2. june 2014 at 19:30 | React

vždyt i tak to máš fajn a navíc, když jsi už pak po obědě nic nejedla..

2 Jolly | Email | Web | 2. june 2014 at 19:31 | React

:-D To přece není žádné ZP, 300 kcal., vždyť to je úplně v klidu! Ne, opravdu se nezlob, nemyslím to zle, naopak, můžeš být úplně v klidu, navíc přece tolik cvičíš!

3 Cassie | Web | 2. june 2014 at 21:44 | React

Super váha :) A ten obed tak nerieš, máš dosť cvičenia, takže to asi nič nespraví :)

4 Ko Ky | Web | 3. june 2014 at 4:50 | React

to je dobře,že se váha udržela a podle mě i udrží,jelikož jsi měla miniaturní snídani a ten oběd nebyl nijak velký, takže spíše bych to tipovala na stejnou váhu ;)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.